Piragües a l'Ebre

Uploaded Image

El riu els porta
L'aigua flueix de pressa
Ells dirigeixen.

Em va agradar mirar com sense fer gairebé res,  avançaven al bon ritme  que marcava el riu. Tot just petits moviments,  de tant en tant, només si calia,  per redreçar la direcció.

Riu de cristall
les piragües davallen
amb pas suau
...........................................McAbeu

Com peixos neden
dins el mateix corrent
piragües avall.
...........................................Paula

Són com branquillons
caiguts de l’arbre al riu.
L’aigua hi juga.
............................................qui sap si...

Comentaris

  1. Riu de cristall
    les piragües davallen
    amb pas suau


    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De seguida que pugui, el pujaré al post…
      No et pensis no tan suau, baixaven ben de pressa… 😀
      Bon diumenge, Mc!

      Elimina
  2. Com peixos neden
    dins el mateix corrent
    piragües avall.

    En aquesta foto hi podem trobar de tot: aigua, terra, arbres, muntanya, un cel ple de niguls i el factor humà. Fantàstica!

    Blogger de cada dia pitjor, segueixen sense actualitzar-se els nous posts, no els teus, gairebé els de tothom que segueixo. Ho fan per cansar-nos?

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els voltants de l'Ebre són espectaculars. Tens raó hi ha de tot.
      Gràcies per l'haiku. Anirà cap amunt.

      Aferradetes, nina!

      Elimina
  3. Són com branquillons
    caiguts de l’arbre al riu.
    L’aigua hi juga.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Acabes de descriure la meva sensació en mirar-los, tan fràgils en aquest riu tan potent…

      Moltes gràcies, qui sap si…

      Elimina
    2. Tenint noticies de la fama de la zona, em podries confirmar si la foto està feta pels vols de Miravet?

      Elimina
    3. Doncs sí, just a sota del poble de Miravet!

      Elimina
  4. Desde luego el Ebro despierta sensaciones. Besitos

    ResponElimina
  5. Vamos como cuando las aves pillan las corrientes y se dejan llevar moviendo solo de vez en cuando las plumas de la cola.

    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, ja ve a ser això mateix... deixar-se portar i només modificar la direcció.

      Una abraçada.

      Elimina
  6. Em recorda aquell anunci de TV3 amb música de Ludovico Einaudi. Era per convidar les empreses a anunciar-se a la tele, perquè la seva empresa aniria més endavant que sense fer-ho.
    Sembla que diguis que més enllà del determinisme hi ha sempre espai per al lliure albir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Trobar l'equilibri entre deixar-nos fluir i decidir és difícil, però no impossible. Sempre hi ha espai per al lliure àmbit, em penso.

      Elimina
  7. M'agrada tornar a admirar l'Ebre i llegir els teus mots com naveguen aigua avall.
    (Gairebé hi vam coincidir)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Admirar els rius no sobra mai. No em canso de mirar-los. L'Ebre magnífic, sempre!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars