Malva reial


Allà, a l'hort, em va dir ella, em surten unes flors que m'agraden molt, són molt altes (alçava els braços quan ho deia)  i molt boniques. Jo no vaig saber endevinar a quines flors es referia, fins que no les vaig anar a veure. A l'hort i a la vora dels camins m'enlluernen l'estiu.


S'alcen ben altes i carregades de flors, 
algunes amb la tija vinclada per massa pes.
D'altres es mantenen ben dretes lluint orgullosament
les seves corol·les de pètals mig arrissats.
Malva reial, et saludo en passar i m'enduc de tu la imatge fresca.

Comentaris

  1. De cualquier modo siempre es un espectáculo para lo sentidos.

    Salud

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ens hem de perdre res del que veiem, Erik!
      Salut!

      Elimina
  2. “Malva Real” mirarla es sentir una caricia en nuestros ojos.
    Y leerte es un regalo que regocija el corazón.
    Gracias por este bello instante (por la fotografía y por tu escrito).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, a tu, Juan Carlos!
      Per passar per aquí i deixar paraules boniques.

      Elimina
  3. Un bon exemple de lluita, lluint amb orgull la bellesa d'aquesta fita. Un preciós regal de la natura que cal conservar a la retina i en un "clic".
    Què bé tenir uns altres ullets que ens ho fan veure i gaudir-ho!.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'ulls mai no ens en sobren, els del clic, són màgics, perquè ens permeten endur-nos-ho tot, sense "tocar" res.

      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  4. Espectacular marva real pese a la sequía. Ahí espera con su atrayente belleza que las abejas la visiten y la polinicen. Bonita foto Carmen te felicito. Salud y paz.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Antonio.
      Salut i pau per a vosaltres també.

      Elimina
  5. Això: "algunes amb la tija vinclada per massa pes./ D'altres es mantenen ben dretes lluint orgullosament": sí que és tenir-ho tot!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ha sempre una mica de tot, a la vida…

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars