Relats d'estiu de la Carme.

Senyal de trànsit "tunejada" a Maià

A Maià de Montcal, a la Garrotxa, vaig trobar aquest grafitti, pintat en un senyal de trànsit.

Em va semblar suggeridor de moltes coses. Us proposo aquesta imatge pels Relats d'estiu... a veure si encara queda algú amb ganes de passar per aquí i a més a més, a sobre,  escriure relats...  

Aportacions:

Artur:  La gent
Helena:  Ho tornarem a fer
McAbeu: Comerç de proximitat
XeXu: Literalitat
Laura T. Marcel:  No passeu, sisplau
Assumpta: La ratlla del No

Comentaris

  1. Toniiiiiii! Puja una barra de gel al tercer primeraaaaa!

    ResponElimina
  2. Potser arribarà el dia que no quedarà ningú amb ganes de passar per aquí i posar-se a escriure relats... però aquest dia encara no ha arribat. Compta amb mi, a veure que em surt!! :-))

    ResponElimina
  3. Jo no t'acompanyaré, Carme, però trobo que hi ha gent amb molt d'enginy. Una petita intervenció artística en un senyal de trànsit, passa la Carme per allí i tothom a pensar.

    ResponElimina
  4. Vaig fer el RC de juny a l'últim dia possible i això ja demostra la meva inspiració, però compta amb mi, com sempre!

    ResponElimina
  5. Diuen que feina feta no té destorb, així que ja tinc enllestit el meu relat. L'he programat perquè surti publicat al meu blog, demà dimecres a les 9:00. Ja em diràs que et sembla. ;-)

    Bon dia del sant, Carme!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Passaré demà a buscar l'enllaç. Jo també publicaré el meu demà.
      Fins demà, doncs!
      I moltes gràcies! Mc!

      Elimina
  6. Bon dia Carme. M'agrada la proposta, miraré de participar-hi.

    Moltes felicitats pel teu sant, que passes un molt bon dia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Jp! Que bé que et vingui de gust!

      Moltes gràcies per venir i per l felicitació!

      Elimina
  7. Felicitats, Carme!
    El relat pot ser un poema?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Helena!
      I tant que sí, un poema també és una història!

      Elimina
  8. Moltes felicitats, Carme !!
    De regal, la meva aportació ;)
    Una abraçada !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. https://blueinstant.blogspot.com/2019/07/la-gent.html

      Elimina
    2. Moltíssimes gràcies, Artur! Per la felicitació i per l'aportació!
      Ara vaig cap allà! Ets el primer!

      Elimina
  9. Jo relat no, però et desitjo que passis un dia del teu Sant ben feliç, amb tota la família...Ves per on , la mare també es deia Carme!
    Petonets.

    ResponElimina
  10. Respostes
    1. Moltes gràcies i moltes aferradetes, ninona...😘😘😘

      Elimina
  11. Respostes
    1. Moltes gràcies, Helena!!! ara hi vaig i la porto cap aquí!

      Elimina
  12. Carme, aquí tens el meu relat:
    https://plomablava.blogspot.com/2019/07/no-passeu-sisplau.html

    ResponElimina
  13. Carmeeeee!!!
    Serà amb retard, però en vull fer un...
    No ho tinc massa fàcil per anar passant, però encara sóc aquí.
    Em deixes jugar, oi? :-))))

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que sí! Ja saps qua això no caduca i que aquests relats d'estiu de la Carme, són especialmetnt teus.
      Endavant... quan sigui serà benvingut.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars