Es fa fosc


Es va fent fosc
Els colors canviants
passen de pressa.

Me'ls vull endur, 
però davant dels meus ulls
es tornen negres.
.......................................................carme

Dins la retina
si no pots retenir-los,
es queden foscos.

........................................................sa lluna

Es pinta la nit
de famolenca negror
preparant la llum.

........................................................qui sap si...

Són meus els colors
que m’envolten en la nit
meus i del meu cor.

.........................................................qui sap si...

Mentre els mirava
quan arriba la fosca
els colors moren.
..........................................................xavier

M'impressiona
el profund més enllà
de claror insospitada
i te l'agraeixo
amb una abraçada.
...........................................................Olga Xirinacs

Es pon el sol
darrere les muntanyes.
Es farà vers.
..............................................................Helena

Light in far distance
let us feel so very near
the peace of the night.
.............................................................Sean Jeating

Comentaris

  1. Jo encara en puc veure uns quants. ;-)

    Dins la retina
    si no pots retenir-los,
    es queden foscos.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pels pèls, encara se'n veuen alguns!
      Ja tenim un haikú més al post!
      Moltes gràcies, Paula!
      Aferradetes, preciosa!

      Elimina
    2. En el pou de l’ull,
      en aquella eterna
      foscor, es queda.

      qui sap si...

      Elimina
  2. Quan es fa fosc, els colors viatgen en la nostra imaginació.
    Salut !.

    ResponElimina
  3. T'he deixat un comentari, segur que s'ha quedat a spam.😡

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi era, hi era... 🤦‍♀️encara sort que no es perden del tot! 😥
      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  4. Es pinta la nit
    de famolenca negror
    preparant la llum.

    qui sap si...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre queda l'esperança de llum de la matinada, per fosca que sigui la nit.

      Elimina
  5. Són meus els colors
    que m’envolten en la nit
    meus i del meu cor.

    qui sap si...

    ResponElimina
  6. Mentre els mirava
    quan arriba la fosca
    els colors moren.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Podrien durar una mica més, pensava jo...

      Elimina
    2. Tenyit de negre
      cada color neix de nou
      en la fosca nit.

      qui sap si...

      Elimina
  7. Magníficos colores que preceden a la noche. Ahí está mi elemento.

    Salud.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'impressiona
      el profund "més enllà
      de claror insospitada
      i te l'agraeixo
      amb una abraçada.

      Elimina
    2. A la nit et trobes a la teva salsa, oi, Erik? 😉
      Salut!

      Elimina
    3. Olga! Jo també t'agraeixo les teves paraules amb una altra abraçada!

      Elimina
  8. Es pon el sol
    darrere les muntanyes.
    Es farà vers.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com una profecia que s'autocompleix! Gràcies, Helena. Jahi ets.

      Elimina
    2. Rere el vell sol
      pinto d’ombres muntanyes
      assolellades

      Elimina
  9. Light in far distance
    let us feel so very near
    the peace of the night.

    Aferradetes, Carme. ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Sean!

      Aferradetes, bonica!

      Provo de traduir:


      Llum a gran distància
      sentim tan a prop
      la pau de la nit.

      Elimina
    2. La lluna pinta
      bressol en el cel de nit
      que duu la pau.

      qui sap si...
      en resposta a
      Light in far distance
      let us feel so very near
      the peace of the night.

      Elimina
    3. El focus lunar
      descens suau als meus peus
      per ser un descans..

      qui sap si...
      en resposta a
      Llum a gran distància
      sentim tan a prop
      la pau de la nit.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars