Les cadenes subtils de Teresa Duch


Em fa gràcia comentar-vos aquest llibre, perquè la presentació o divulgació que en va fer la Teresa en el seu blog, tal com li vaig dir allà mateix, no em va "capturar" gaire  la voluntat de llegir-lo.

Malgrat tot, passat un temps l'he llegit. I no me'n penedeixo gens.

M'ha agradat, l'he llegit en dos dies. M'ha atrapat. Tot i que al començament em semblava una mica dispers, (o potser era jo la que estava dispersa, no me'n feu cas) de seguida, en avançar una mica, ja he lligat caps i m'ho he passat molt bé.

Distret i amb molts temes actuals que s'hi plantegen.  M'ha agradat especialment el dilema moral, no, moral no, ètic, d'una de les protagonistes. M'ha agradat com se'l planteja i també com el resol. Però això seria explicar massa... i doncs l'haureu de llegir si el voleu saber.

Comentaris

  1. M'hi has fet interessar molt amb tantes coses que t'agraden. d'aquest llibre. No he llegit mai res de la Teresa (sense comptar els seus posts i els seus articles periodístics, és clar) i potser és hora de canviar-ho això. Me l'apunto!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure què et sembla... tu te'l llegiràs en un plis...

      Elimina
  2. Com que també l'he llegit, dono fe de tot el que dius, Carme. Trobo molt meritòria aquesta manera d'explicar històries que té la Teresa.

    ResponElimina
  3. Jo encara tinc pendent el nou llibre de l'Olga Xirinacs. I estic llegint el que el Jordi Dorca em regala moltes vegades quan ens veiem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també el tinc pendent, el de l'Olga. I ara llegeixo Joan-Lluís Lluís de la Catalunya nord i m'esta agradant molt "El navegant"

      Elimina
  4. A casa el vam llegir tots tres. Un èxit!

    ResponElimina
  5. Jo també l'he llegit i sí, és molt interessant, tot i que com ja li vaig dir a la Teresa, alguns trossos els vaig haver de llegir amb lupa, he, he, per la lletra mini!!!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb lupa o sense, l'imprtant és que el poguessis llegir i que el trobessis interessant...

      Petonets

      Elimina
  6. Doncs estàs d'enhorabona si t'ha agradat, perquè l'autora ja té el segon disponible, segur que l'acabaràs llegint també.

    Ah, no m'oblido dels Relats de la Carme, però dóna'm temps!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, ja ho he vist, ja... segur que el llegiré també.

      Tens tot el,temps del món. Els meus Relats no caduquen

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars