De vegades plou


Potser ja no estem tant al límit amb la manca d'aigua, però encara ens delim de la pluja.

Plovia amb força, aquest dissabte i l'aigua baixava per les escales i pel carrer com feia temps que no passava.

Era migdia, i vaig aturar tot el que estava fent per contemplar la pluja.  Una bona estona.  

Em semblava excepcional poder-la veure i sentir d'aquesta manera,  també amb trons i llamps.  

A la mateixa nit hi va tornar,  no vaig llevar-me a mirar-la,  la vaig escoltar des del llit,  somrient entre el son i la vetlla. Encara la pluja...

Comentaris

  1. Beneïda pluja!
    A mi em fa més gràcia que caigui d'aquesta manera quan fa calor, més que a l'hivern. Suposo què és perquè la desitgem tant, que només en veure-la sembla que ens refresqui un poc.
    Per les fotos es veu que en va caure molta.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, a l'estiu hauria de ploure més, que sempre refresca una mica l'ambient.

      Sí en queia força, tota de patac, tampoc és que durés molta estona, no sé ben bé quan dir, potser entre mitja horeta i una hora.

      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  2. Aquesta pluja em va enxampar a dins del refugi dels EStanys de la Pera, a la Cerdanya.
    Preciosa, sobretot si ets sota teulada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sort que ja éreu a aixopluc!
      Una sort, la pluja. Sí te la mires des de la comoditat de casa o des d'un lloc a recer.

      Elimina
  3. A mi es que me encanta la lluvia, cuando me casé me fui de luna de miel a Asturias y disfrute como un condenado.
    Y desde la cama la lluvia y la tormenta es maravillosa.

    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també, m'agrada molt la pluja.
      Des del llit encara més.

      Una abraçada.

      Elimina
  4. Això d'escoltar la pluja des de el llit, també m'agrada a mi .... molt més, que no pas quan treballava i em queia a sobre ;)
    Que plogui, que plogui, que estarem més fresquets !!. Salut :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, Artur, ja m'imagino que no deu ser gens agradable treballar sota la pluja. Molt millor a cobert o des del llit.
      Sí , que plogui, que sempre refresca una mica!
      Salut!

      Elimina
  5. És així, Carme! Fins que no ens falta, com la meva mà esquerra, no ens adonem de la falta que ens fa. Crec que aquesta sensació plaent teva deu haver estat compartida per molta més gent. A banda de les bones sensacions que sempre provoc la pluja, aquest cop li haurem agraït més que mai.
    Una abraçada i que plogui una mica més. Sense fer mal, si pot ser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi sempre m'ha agradat la pluja, però tens raó que mai no l'havia trobat a faltar tant com ara.

      Sí, que plogui sense fer mal...

      Elimina
  6. És un luxe, aquest estiu! Jo faig vacances el juliol, i m'agrada molt que faci aquest temps, que no té res a veure amb el de l'any passat, encara que també faci calor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que és bastant diferent aquest juliol que el passat, si no em falla la memòria va ser molt més sec i molt més calorós.

      Que no ens falti la pluja!

      Elimina
  7. En feia molt de temps
    que la pluja no queia així.
    Surto per renovar
    la memòria del seu tacte.
    La humitat de la roba
    amb la seva visita.
    L’olor d’aquella terra
    que puja narius endins.
    Tanco els ulls.
    Recupero el record
    de la meva infantesa perduda
    en mig d’un carrer ple d’aigua
    que corre escales avall.
    Ara tinc de nou la pluja!
    On es quedà la meva infantesa?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars