Olot


Ni la ciutat, ni la vida són sempre grises.
A vegades hi ha color.

Comentaris

  1. Aquest post m'ha fet recordar una frase de Dickens, treta d'"Oliver Twist", que em va agradar molt quan la vaig llegir i que la tinc destacada al blog:
    "Els homes que es miren la natura i els seus semblants, i criden que tot és negre i ombrívol tenen raó; però els ombrívols colors són reflexions de llurs propis ulls i cors biliosos. Les tintes reals són delicades i necessiten una visió més clara."

    Molt maca, l'aquarel·la. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hem d'aprendre a mirar més bé i més clar. Encara que ens ho posen difícil. M'agrada molt aquesta frase, Mc!

      Moltes gràcies!

      Elimina
  2. I és quan més es veu el color, on gairebé mai hi és.
    Preciosa l'aquarel·la.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per sort, jo trobo que els pobles i ciutats s'han anat acolobrint en aquests darrers anys.

      Moltes gràcies, nina! Aferradetes, preciosa!

      Elimina
  3. S'ha tornat a amagar el meu comentari.🤦‍♀️

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
  4. I la manca de monotonia és necessària per fer art, que deia Forster.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars