Font d'en Gurb



Només el sol té dret a les seves taques.

J. W.  Goethe

Només el bosc té dret a la seva tardor.
Només la font té dret al  seu silenci.
Només tu tens dret a la teva absència.
Només jo tinc dret a la meva solitud.



Algú té ganes d'afegir algun "Només"?

Només el poble té dret a la seva llibertat........................................... Galionar

(Sobretot la dona) Només jo tinc dret a decidir sobre el meu cos.
(també els homes)........................................................................Xavier Pujol


Només l'aigua té dret a foradar la roca i sortir lliure en forma de doll
..................................................................................................... Maria Roser

Només el poble salva al poble .................................................................XeXu

Només cercant-lo es troba el camí.........................................................Glòria

Només nosaltres tenim dret a voler ser amos dels nostre destí
.........................................................................................................Elfreelang

Només la poesia té dret a amagar-se..........................................Helena Bonals

Comentaris

  1. Només el poble té dret a la seva llibertat.

    ResponElimina
  2. (Sobretot la dona) Només jo tinc dret a decidir sobre el meu cos.
    (també els homes)

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant, Xavier, cadascú té dret sobre el seu propi cos.

      Elimina
  3. Només l'aigua té dret a foradar la roca i sortir lliure en forma de doll...
    Petonets.

    ResponElimina
  4. Només em ve la famosa frase 'Només el poble salva el poble', però em sembla que no aplica aquí.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No és ben bé exactament la idea, però em sembla vàlida, la posaré.

      Elimina
  5. Potser sempre hi ha algun element fora del només. No ho sé de cert.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pot ser. novesflors, crec que sí que pot haver-hi algun element fora del només, però potser no necessàriament, o al menys no pas en tots els sentits d'aquestes frases.

      Elimina
  6. Només nosaltres tenim dret a voler amos dels nostre destí

    ResponElimina
    Respostes
    1. Afegim un "només" més a la llista, Elfree, gràcies, guapa!

      Elimina
  7. ui!!!! a voler ser amos del nostre destí

    ResponElimina
  8. Respostes
    1. Amb na mica de retard, però ara acabo de pujar-les totes... gràcies!
      molt suggeridora la teva proposta.

      Elimina
  9. Només també la font té el dret de donar vida
    a la naturalesa a plantes, animals i persones
    encara que sigui de forma lleu és el principi de tot.
    Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Antonio!!! És preciós i ho has escrit en català!!!

      Muchas gracias por el detalle. Muy bien, fantástico!
      Como bien dices, el agua es el principio de todo. Yo soy na enamorada de los rios, riachuelos, fuentes i torrentes.

      Un abrazo.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars