Porta a Calafell


cada traç o cada mot,
cada nota o cada color,
cada silenci, cada espera.

Comentaris

  1. La porta de retalls que, ara dibuixada, ja és un retall més d'aquesta gran Col·lecció de Moments que tant ens agrada compartir.

    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em pasa sovint que penjo imatges que m'agraden i que després les dibuixo. I doncs... les torno a posar...

      Moltes gràcies, Mc!
      He estat un gran cap de setmana. Bona setmana!

      Elimina
  2. Qualsevol petit detall que ens trobem, poden dur-nos cap a un record.
    Salut ;)

    ResponElimina
  3. En general, crec que ho fem quan ens fem grans.
    Original i molt bonica aquesta porta.

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si aprenem a fer-ho a,b els anys...

      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  4. Ui, que maco! Jo també ho faig a vegades, de fer un nou poema sobre la mateixa imatge. Mai no en tinc prou.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, i tant! no importa repetir imatge.
      En aquest cas (i en molts d'altres casos) la repetició és dibuixada.

      Elimina
  5. Ha! Now I found the word I was looking for: A lovely "patchwork door"!

    ResponElimina
  6. Pedaç a pedaç,
    s’omple la lluna de tu.
    Pedaç a pedaç.

    qui sap si...

    ResponElimina
    Respostes
    1. A poc a poc
      el camí es fa lleuger
      vivint de somnis.

      Elimina
    2. Camí de somnis,
      són somnis d’enyoraments,
      venen lentament.

      qui sap si...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars