Els Relats Conjunts: Ta matete o El mercat. NO HI HA COM TENIR SORT!


Vaig rebre una invitació per assistir a una festa d'aniversari i jo que sempre vaig atabalada i amb presses i mai no acabo de llegir les coses de dalt a baix, no em vaig fixar gaire en els detalls. Vaig mirar bé,  això sí,  l'hora i el lloc i no em vaig adonar de res més.

No tenia gaires dies per  a preparar-me i em vaig anar a comprar un vestit vermell i vistós i unes sabates del mateix color, millor dit sandàlies molt finetes i amb un taló molt i molt alt i molt prim.  

Quan el dia va arribar, les maleïdes presses va fer que hagués de caminar a tota velocitat pels carrers mentre anava cap a la casa on hi havia la festa.  Vaig posar malament el peu, vaig fer un pas en fals i  tant el taló com la tireta principal de la sandàlia dreta es van trencar.    La meva desesperació era absoluta, què podia fer, a pocs minuts de l'hora convinguda i amb totes les botigues tancades?  És que no podia ni caminar.  Em vaig descalçar i amb les sabates a la mà, vaig continuar el meu camí. 

En arribar a l'adreça, vaig veure que la finca tenia grans jardins i que la festa era fora.

Quina fila feia jo amb les sabates a la mà!  A la darrera paperera del carrer, just abans d'entrar, vaig llençar les dues sabates.  Que sigui el que déu vulgui i que pensin el que vulguin d'una dona que va a la festa descalça.

Quan vaig entrar, em pensava que tenia al·lucinacions.  Tothom anava descalç.  Però com pot ser, no ho puc entendre.  Ho vaig demanar a la primera coneguda que vaig trobar i em va dir que era una festa a l'estil de la Polinèsia i que una de les normes principals era anar-hi descalç  i em va ensenyar la invitació que jo no havia acabat de llegir...  No hi ha com haver nascut amb la flor al cul.

Comentaris

  1. Sense voler , la va encertar ! :)
    El destí té secretes amagats !!
    Divertit relat, bona revetlla !! ( Aprofita que vas descalça, per celebrar-la a la platja !) :))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si s'hagués llegit bé la invitació, s'hauria estalvat disgustos...
      He, he, he...
      Bona revetlla també per a tu, Artur!

      Elimina
  2. Al final va acabar bé, però el mal tràngol no li treu ningú. Ves que costa acabar de llegir una invitació. :-DD

    Un relat ben divertit i m'ha fet pensar que és ben veritat que hi ha gent als que totes els ponen... i que generalment són els que menys cuiden les gallines. ;-)

    M'apunto als desitjos d'una bona revetlla, que ja la tenim a tocar. Abraçades!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Mc!
      Ves què costa, i tant!
      Bona revetlla i bon cap de setmana! Abraçades!

      Elimina
  3. D'això se'n diu tenir molta sort. Aquest cop les presses no van ser cap problema.😅

    Un bon relat que m'ha tret un gran somriure... per què serà?.😊

    Aferradetes, bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, n'hi ha que tenen sort, però la mala estona també compta.
      Tots coneixem alguna persona que va una mica atabalada... oi?
      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  4. Em fas pensar en mi, que he tingut molta sort a la vida tot i la desgràcia. És el que Pla en diria "propina".
    Molt ben trobat el teu relat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben bé una propina, sí. I la del relat, totalment immerescuda.
      Moltes gràcies, Helena!

      Elimina
  5. Com diu una dita antiga, que vaig aprendre d'una padrina del Baix Camp: "Déu dona faves a qui no té queixals"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben bé així! Les padrines són sàvies i els refranys també.

      Elimina
  6. Buenas tardes, me encanta el relato. En ocasiones las precipitaciones no son positivas pero en este caso al ser el lugar un jardín, la intuición de dejar los zapatos cívicamente depositados en la papelera fue acertada. Salud y paz Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Motes gràcies, Antonio! A vegades les coses surten bé per casualitat.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars