Un dia el gat, un dia el gat, un dia el gat estava enfadat (Pot Petit)

I els amics del seu carrer, volien que estigués més bé… (Pot petit)

Jo no era amiga d'ell, ni tampoc vivia al seu carrer, però ja m'agradaria que estigués més bé. Em va mirar amb aquesta desconfiança de desconeguts i li vaig poder fer la foto pels pèls, perquè va fugir esperitat com si l'hagués d'atacar.  I no, la veritat, malgrat les males cares, ni jo el vaig atacar a ell, ni ell a mi. A vegades, les persones som civilitzades malgrat la desconfiança. Sovint hi ha molta gent que es comporta de molt més mala manera que el gat i que jo.  De la desconfiança i la por en fan armes per atacar-se.  Però això ara, em desvio del tema del pobre gat que estava enfadat… 

PD: o potser és una cara normal de gat content i jo no hi entenc res…. He, he, he…

Comentaris

  1. Crec que més que enfadat, fa cara de pensar "qui ets tu?".
    Sort que el vas poder fotografiar abans que se n'anés.

    La desconfiança i la por sovint fan més mal que bé.
    Aferradetes, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, potser tens raó que es pregunava qui era jo i què hi feia allà en els seus dominis i al seu poble. Forastera!

      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  2. Els gats són curiosos i desconfiats de mena. Potser et mirava tan fixament per saber si li portaves alguna cosa per menjar?

    ResponElimina
  3. El desconeixement fa molt mal. El coneixement , obre portes !!.
    Salut ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. El meu desconeixement dels gats és absolut... i és cert que el coneixement obre portes. Salut, Artur, que ens fa molta falta!

      Elimina
  4. Quina monada de gatet, veig que li caus bé, perquè et mira de fit a fit...
    Bon vespre, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no ho fait veure pas així, me va semblar enfadar i desconfiat… Bon dia M Roser!

      Elimina
  5. Gat escaldat, de fotògrafes blogueres fuig.

    ResponElimina
  6. No fa pas cara de bons amics... tot i que és ben bonic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no la fa, jo crec que no li va agradar la meva intrussió en el seu territori.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars