Rosa groga

Uploaded Image

La rosa groga 
em sembla un silenci.
Una pregaria 
d'emoció, sense mots.
Medito color groc. 

Arreu on vaig
busco a connexió
la més profunda.
Allà on pugui ser
al groc, al roig o en tu.

Comentaris

  1. Belíssima rosa e poesia! beijos, lindo dia! chica

    ResponElimina
  2. 'A rose is a rose is a rose.'
    Really?
    Each rose has its own charme, eh?
    La pau de la nit, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic d'acord amb tu. Aquesta frase és molt famosa, però a mi no m'ha acabt de convèncer mai... 😉
      La pau de la nit, Sean!

      Elimina
  3. És molt maca aquesta rosa i és molt bonic el que dius.

    Un abraçada!

    ResponElimina
  4. Es que las rosas son especiales, hasta en no dejarse tocar.

    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi ha persones que ens embadalim amb tantes coses que no donem l'abast!
      Petons!

      Elimina
  5. Dues tankes meravelloses per una rosa que no necessita dir res per ser bella.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
  6. Ja de ben jove (fa molts anys) que apreciava molt les roses grogues. Malgrat que la rosa de Sant Jordi és vermella, algun any l'havia comprada groga.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tenen un no-sé-què de diferent, al menys, a mi, la sensació que em donen és molt diferent. Gràcies, Xavier!

      Elimina
  7. Porta la rosa
    de l’argelaga punxes
    mirant de punxar,
    de la ginesta color
    i també olor.


    Busca’m la rosa
    porta’m el pètal de flor,
    guarda fragància
    omple’m tota la casa
    i retorna-la.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bonic que és omplir-se tota la casa d'olor de roses...

      Elimina
  8. La rosa groga és la de la gelosia, igual que la blanca la de l'amistat.
    Per a mi també és del color groc del materialisme al costat de la roja de la passió.
    Els trobo molt misteriosos, els teus poemes, gens evidents.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé qui va decidir que la rosa groga és la de la gelosia.
      Jo me la miro i em provoca molt bones vibracions: bellesa, discreció, silenci, placidesa, emocions suaus i positives. Només mirar-la. Per això dic que medito el groc. Una de les moltes menes de connexió profunda que podem experimentar.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars