Jardi tancat
La font és seca.
Marfulls grossos com arbres.
I tanta olor.
……………………………………………carme
Jardí tancat
l'aigua es torna pedra
tot és silenci.
l'aigua es torna pedra
tot és silenci.
…………………………………………..McAbeu
Presoner tancat.
Jardí oblidat i sec,
encara florit.
Jardí oblidat i sec,
encara florit.
………………………………………….qui sap si
La font s'eixuga,
un jardí de silencis
florint els arbres.
un jardí de silencis
florint els arbres.
………………………………………………..paula
L'olor em guia
i quan m'hi encamino
s'obre la porta.
i quan m'hi encamino
s'obre la porta.
.......................................................xavier
Linda foto! Pena que a fonte está seca! beijos, ótimo dia! chica
ResponEliminaMoltes gràcies, chica!
EliminaPetons.
Qué refrescante. Me encanta. Besitos
ResponEliminaMoltes gràcies, Núria!
EliminaPetonets!
Es que ahora la primavera esta reventona.
ResponEliminaBesos.
S'ha d'aprofitar abans que la calor l'apagui massa.
EliminaUna abraçada.
Jardí tancat
ResponEliminal'aigua es torna pedra
tot és silenci
Abraçades!
Moltes gràcies, Mc!
EliminaMe l'emporto cap amunt.
Presoner tancat.
ResponEliminaJardí oblidat i sec,
encara florit.
Moltes gràcies,
EliminaTambé me l'enduc al post.
Molt maca la foto i el teu haiku molt apropiat.
ResponEliminaAmb el teu permís, vos segueixo:
La font s'eixuga,
un jardí de silencis
florint els arbres.
Aferradetes, preciosa.
Moltes gràcies per un hauki més a la cadena.
EliminaUn altre que va cap amunt.
Aferradetes, preciosa.
L'olor em guia
ResponEliminai quan m'hi encamino
s'obre la porta.
No hi ha manera que em reconegui, aquest meu blog, però en canvi sí que he pogut posar el teu haiku al post. A aquest blogger no hi ha qui l'entengui.
EliminaMoltes gràcies, Xavier, per participar amb un haikus més.
La font dels vostres versos no és gens seca. La meva sí...
ResponEliminaSegur que no, que brollarà a qualsevol moment.
Elimina