Castell de mentida
Diuen que fa uns pocs anys, si entraves en aquest castell, tot et transportava a l'Edat Mitjana.
Hi havia cavallers, servents, comtes i comtesses, torxes, tornejos i àpats com els d'aquella època. Evidentment tot era un atrezzo que es preparava durant els mesos d'hivern per a poder fer i repetir l'espectacle durant els mesos de bon temps.
Em pregunto quin motiu fa que la gent s'animin a pagar uns diners i a gastar el seu temps, amb coses que no podran ser mai com eren de veritat, perquè estan fetes només per a guanyar uns diners. A mi només se me n'acudeix un, de motiu: la necessitat de mantenir-nos distrets amb qualsevol bestiesa. Segur que hi ha persones que ho deuen trobar fantàstic.
La part bona és que van donar feina a molta gent, actors i figurants, modistes i sastres, fusters, ferrers... i un llarg etc. de persones. Però tan com la van donar, la van deixar perdre, quan ja no va sortir rendible a causa de la pandèmia.
Es lo que hay.
ResponEliminaSalud.