Cadena d'haikus

Sant Miquel d'Engolasters


Si tu em somrius

em venen tots els records

de quan no dèiem res.

...............................................qui sap qui...


Si tu em somrius,

ja no ens calen paraules.

Ja m'ho dius tot. 

.................................................carme


Quan tu somrius,

jo perdo les paraules.

Mirar-te és tot.

..............................................qui sap qui...


Ja no hi fa res

si perdo les paraules.

Bateguem junts.

................................................carme


Són les paraules?

Són les que ens uneixen?

O, és el seu so?

.......................................qui sap si...


És el seu so,

xiuxiueig de maduixa

ritme del cor.

.............................................carme


El cor repica

les campanes bateguen,

tot és possible.

.............................................Xavier


Té la campana

el batec del cor perdut

repic al ritme.

......................................qui sap si...


Per al teu fons

no et calen les paraules.

Són per lingüistes.

...........................................Helena 


Am Tag des Lächelns
feierte ich Geburtstag.
Na, so ein Zufall!

El dia dels somriures
Estic celebrant el meu aniversari.
Bé, quina coincidència!

.......................................Sean Jeating



Comentaris

  1. Un diàleg poètic. Poques paraules, però tan ben dites que diuen molt.

    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  2. Molt ben encadenats aquests haikus.
    Enhorabona!.

    Aferradetes, nina.

    ResponElimina
  3. Són les paraules?
    Són les que ens uneixen?
    O, és el seu so?

    qui sap si...

    ResponElimina
  4. Maravilloso. Soy negado para esto.

    Besos

    ResponElimina
  5. Cara vermella
    pigada de les llavors,
    amb forma de cor.

    qui sap si...

    ResponElimina
  6. El cor repica
    les campanes bateguen,
    tot és possible.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Té la campana
      el batec del cor perdut
      repic al ritme.

      qui sap si...

      Elimina
    2. Ja hi són tots dos... Moltes gràcies, Xavier i qui sap qui...

      Elimina
  7. Per al teu fons
    no et calen les paraules.
    Són per lingüistes.

    (Segueixo la cadena en general)

    ResponElimina
  8. Am Tag des Lächelns
    feierte ich Geburtstag.
    Na, so ein Zufall!
    ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Traducció de Google:

      "El dia dels somriures
      Estic celebrant el meu aniversari.
      Bé, quina coincidència!"
      ;-)

      Feliç Aniversari i
      Per molts anys, Sean !
      Mtes Gràcies.

      Elimina
    2. Oktober 13th is my birthday. But thank you, Carme.
      (Annimmt is Sean ;-)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars