La bellesa de les vores dels camins


Diuen,  que és molt més important el camí  que no pas  l'arribada,  
també ens diuen sempre que cal gaudir del camí.

Però  el camí,  no és només el camí , sinó  tota la bellesa més senzilla que l'envolta.

Comentaris

  1. Temos que aproveitar sempre bem o caminho até a chegada! Lindíssima tua foto! beijos, ótima semana, chica

    ResponElimina
  2. La natura esclata i ens meravella en qualsevol racó... on li permetem fer-ho.

    Abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De vegades, encara que no li permetem gaire. La natura sempre troba la manera d'embellir qualsevol racó.

      Abraçades

      Elimina
  3. Totalment d'acord amb el que expresses. I la fotografia que hi poses ho exemplifica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu ets un expert en saber veure llocs, camins i vores dels camins.
      Gràcies, Xavier!

      Elimina
  4. Com bé dius tot forma part del camí, el camí en sí i el que l'envolta. No tothom sap apreciar la bellesa de l'entorn, en canvi tu amb aquesta fotografia (i amb tantes altres que ens mostres) has copsat aquests regals senzills que ens ofereix la natura.

    Una abraçada, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La natura fa aquests regals a tothom, però no tothom s'hi fixa.
      Tenim sort, els que sabem gaudir d'aquestes coses, com fas tu també, sempre.

      Moltes gràcies, Núria.
      Una abraçada

      Elimina
  5. Per no veure-la!
    Aquesta vorera d'aquest camí em deixa hipnotizada, què bonica que és!
    Moltes gràcies!
    Aferradetes, preciosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hipnotitzada! M'agrada molt l'expressió, perquè jo mateixa no podia deixar de mirar-la.
      Moltes gràcies a tu!
      Aferradetes, preciosa!

      Elimina
  6. Voreja el vell camí
    de pretèrites passejades,
    una llarga senyera
    de fors i espigues,
    on es barregen jorns
    de lletra i sang.
    Camins que antuvi
    foren de treball,
    i ara s’han fet per passejar.
    No hi ha sang,
    més que la de les velles mans
    agafant aixades sorrudes,
    ni més lletres
    que les que escriuen
    les tiges del blat segat.

    ResponElimina
  7. Buenas tardes, belleza de los campos este año por las muchas lluvias que nos ha donado la naturaleza aunque a veces con daños, en fin, bonita foto Carme. Salud y paz

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Antonio!
      Sí les pluges ho han pintat tot de colors bonics!
      Salut i pau!

      Elimina
  8. Normalmente es toda una exposición.
    Abrazos

    ResponElimina
  9. Tal i com diu la Paula, és hipnotitzant aquesta bellesa. Com la de la rosa de El petit príncep.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars