Riera d'Espinalba



En aquest racó de prat i de riu, s'hi està molt bé. Si veniu a seure-hi una estona amb mi, us explicaré i us proposaré una cosa.

Aquestes vacances, he llegit un llibre que m'ha donat la idea per fer el meu habitual Joc de la segona quinzena d'agost, d'endevinar un poble. Un llibre que parla molt d'aquest poble i en fa algunes descripcions.

Se m'ha acudit que en comptes de donar jo les pistes, les pistes podrien ser petits fragments del llibre.  I amb aquesta idea us he muntat el joc per la setmana que  ve. Les fotos sí que són meves o bé del meu caçador de dragonets que també caça imatges.

Sortirà un post cada dia, de dilluns a divendres. Amb una pista sobre el poble i una pista sobre la novel·la i el seu autor o autora. Els comentaris estaran moderats i podeu deixar les respostes o les preguntes,  si en teniu, directament als comentaris, però només sortiran els comentaris no encertants, perquè serveixin per descartar possibilitats. 

Ei, no badeu, la setmana que ve post cada dia! 

Comentaris

  1. Estaré al cas i amb ganes de jugar. Ja espero la primera pista!! :-))

    ResponElimina
  2. Faré d'investigadora, que m'encanta... Si no t'importa , vindré a fer-te companyia, que tinc tantes ganes de fresqueta!!!
    Bon vespre, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per venir a fer -me companyia i per investigar una mica... Bona nit, M Roser!

      Elimina
  3. Quan has dit que havies llegit un llibre que parla d'un poble me n'ha vingut un al cap de seguida, no sé per què. Així que vinc amb idea preconcebuda i per això em caldrà posar els cinc sentits en el teu joc, tot i que històricament no hi he tingut massa èxit... veurem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure, aniran sortint pistes, si es coneix el poble es pot identificar perfectament, si no el coneixes, hauràs de googlejar, per força.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars