Quart fil del Concurs de Lletres i fils: Fent barates





- Ets escocès?
- Joooo? Per què? Soc de Sant Sadurní.
- Perquè portes faldilla, potser...
- Tampoc és escocesa, és d'aquí mateix, del mercat.
- Ah! Buscava alguna raó i potser no hi ha cap raó. 
- La mateixa per la qual tu dus pantalons
- No és igual.
- Potser no ho és per la freqüència, però personalment sí que ho és: em vesteixo com em dona la gana. 
- Quan valen les teves ceràmiques?
- No són ceràmiques, són icones.
- Icones?  Veig gerros, bols, escultures...  per què icones?
- Perquè s'han de tractar amb devoció. 
- Estàs ben tocat del bolet, però ets divertit.  Et canvio una icona de les teves per uns sabons perfumats dels meus.  La veneraré... Promès. 
- Sabons per tota la vida.
- No et passis eh? N'he de vendre algun, jo, avui.
- Un de cada!
- Vint olors. Fet!  
- Sort de les faldilles!  Has vingut!
- Ho has fet per mi? Mira que vinc a ensabonar-te jo mateixa...

Comentaris

  1. Un diàleg divertit. I productiu per a tots dos.

    ResponElimina
  2. Ha, ha, ha, vinga, que s'ensabonen i que juguen, que falta fa...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tens raó, ja, bona falta ens fa, a tots plegats, jugar una mica!

      Elimina
  3. Una bona estratègia.... la dels dos ! ;)

    ResponElimina
  4. Molt divertit el diàleg... Fer barates, vol dir regatejar???
    Bon cap`de setmana, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fer barates, vol dir intercanviar un objecte o una cosa per una altra, en comptes de comprar-ho amb diners: les ceràmiques per sabons, en aquest cas. Bon cap de setmana, M Roser!

      Elimina
  5. M'ha semblat un diàleg una mica surrealista però és just això el que m'ha agradat i si al final ells s'entenen no cal demanar més. Molt divertit!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Surrealista, he, he, he... potser sí, ara que ho dius. A mi no m'ho semblava. Gràcies, Mc!

      Elimina
  6. Quin diàleg més divertit que has teixit, Carme! Al final fan un bon intercanvi per a tots dos, hehe.
    He somrigut amb el text i m'agrada com has introduït les paraules, gràcies un cop més per participar.
    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro que t'agradi, Núria!!! Gràcies a tu per fer-nos jugar!

      Elimina
  7. Mira que és difícil de fer un text amb aquestes dues paraules! Però te'n surts molt bé, com sempre!

    ResponElimina
  8. Si al final serà veritat que amb faldilles es lliga millor! :)
    Fa cosa d'uns 30 anys, li vaig proposar a un pintor vilafranquí un intercanvi: un quadre seu a canvi d'una narració meva. Em va dir que no, escandalitzar; les seves obres valien molt més que les meves narracions! Llàstima, potser amb això va impedir que seguís ensabonant-lo...
    Una abraçada, bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. He, he, he, potser amb els sabons era més fàcil... sobretot donen la possibilitat literal d'ensabonar.

      Ell s'ho va perdre. Crec que es devia creure massa el valor de les seves coses. Quina supèrbia!!! No va entendre que era un intercanvi emocional. Fan peneta, aquesta gent que tot ho quantifiquen.

      Una abraçada,bonica!!!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars