Ai, sí! Quin gust! Només de sentir-ho ja refresca. Sort que avui la calor ha minvat una mica! Això de mans als cabells que calment la set és molt sofisticat, eh? I malgrat tot, una bona imatge poètica. Una abraçada, Carme!
Quin bé de déu! És que només en veure-la i sentir-la com corre, ja tinc les mans en l'aire per tocar-la. M'ha agradat molt això de calmar la set amb les seves mans als teus cabells. ;-) Aferradetes, preciosa.
Ai, sí! Quin gust! Només de sentir-ho ja refresca. Sort que avui la calor ha minvat una mica! Això de mans als cabells que calment la set és molt sofisticat, eh? I malgrat tot, una bona imatge poètica.
ResponEliminaUna abraçada, Carme!
Quin bé de déu!
ResponEliminaÉs que només en veure-la i sentir-la com corre, ja tinc les mans en l'aire per tocar-la.
M'ha agradat molt això de calmar la set amb les seves mans als teus cabells. ;-)
Aferradetes, preciosa.
Hm. Am I the only one who detects a tender hint of Eros in the second line? ;-)
ResponEliminaAbraçades, Carme