Caputxina groga



No, no t'obris encara, 
que l'espera és més dolça.
I el final del temps dels pètals 
sempre és massa immediat,

Atura't,  deixa que jo m'emporti el teu gest
i recordi la suavitat de cada pètal damunt la meva pell.
...............................................................................................carme

delicada caputxina groga 
si l'espera és llarga el miracle dels pètals oberts serà molt mes bell 
el desig ens fa llarga l'espera i curt el fruit bell

...............................................................................................Elfree

Caputxina,
sedalina,
seda groga
de la Xina,
brisa fina
mou la tija
quan la tarda
ja declina.

......................................................................................Olga Xirinacs

Caputxina pagerola
que omples de color l'estiu
amb l'esclat de fulles verdes,
i floretes grogues.

.......................................................................................Glòria Bosch

Comentaris

  1. Segur que els pètals deuen ser molt suaus... I és bo que duri més temps en forma de poncella, que quan esclati la flor els pètals aviat es marciran!
    Bona tarda, Carme.

    ResponElimina
  2. Si està a les nostres mans fer durar el que ens és bo, hi hem de posar tot el nostre empeny

    ResponElimina
  3. Els pròlegs, els instants de l'espera són intensos, com els dels enamorats abans del primer petó. O l'espera dels infants la nit de Reis...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, a vegades l'espera és el més emocionant... i ens poses dos exemples claríssims!

      Elimina
  4. No s'estima mai tant com quan el capoll no és obert.

    ResponElimina
  5. delicada caputxina groga
    si l'espera és llarga el miracle dels pètals oberts serà molt mes bell
    el desig ens fa llarga l'espera i curt el fruit bell

    ResponElimina
  6. Caputxina,
    sedalina,
    seda groga
    de la Xina,
    brisa fina
    mou la tija
    quan la tarda
    ja declina.

    ResponElimina
  7. Massa poesia delicada per a que jo hi fique les mans.
    Bon dia Carme! Des que t'has traslladat a la nova casa que vaig una mica despistat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Jp!

      Jo també em despisto una mica des d'aquest blog que té la barra lateral amagada i que l'he d'obrir expressament i si no, no us veig. Però ja li vaig agafant el tranquillo mica en mica... espero que no em perdis de vista del tot... que us trobo a faltar quan no hi sou.

      Per cert... i els Relats de la Carme? Ja que vens m'aprofito...

      Elimina
  8. S'has esperat a que acabis de dibuixar-la? Senyal que és presumida!

    ResponElimina
  9. Caputxina pagerola
    que omples de color l'estiu
    amb l'esclat de fulles verdes,
    i floretes grogues.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars