Jo et busco

Un diàleg que vé d'aquí: El pes de la paraula

 Busca’m el meu cos

entre els dits de la mà

i prem-me molt fort.

.....................................................qui sap qui

 

Jo et busco l'ànima
en l'esguard tan brillant.
I sorgeix el miracle:
el cos és la pell
i la pell és ànima.

....................................................................carme


Jo no cerco, trobo en trobar.
Jo no invento, observo.
Tampoc pateixo, només glateixo.
Et necessito i no et necessito.

.............................................................................Helena 

Comentaris

  1. Tinc l’ànima de boira blanca,
    pots passar per entremig
    i notar la calidesa i la fredor.
    La pell abans llisa i càlida,
    ara arrugada i freda,
    amaga com sempre el cor
    que estima i que deixa lliure
    l’ànima tan brillant
    quan ets a la vora.

    qui sap si...

    ResponElimina
  2. Molt bon diàleg poètic. Felicitacions!.

    La foto és molt maca, l'he engrandit i m'ha semblat molt curiosa.

    Aferradetes, preciosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una mena d'arbust que s'enfila per on pot, i que per aquí se'n diu "didorta" o "vidalba". A la primavera fa unes flors blanques de quatre pètals, ben normals, però a la tardor fa aquesta mena de núvol amb estrelles que trobo preciós.

      Es considera una mala herba i a més a més em sembla que és tòxica. Però mira, a mi, m'agrada.

      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  3. Un bon "duet" poètic ! , felicitats !.

    ResponElimina
  4. Jo no cerco, trobo en trobar.
    Jo no invento, observo.
    Tampoc pateixo, només glateixo.
    Et necessito i no et necessito.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Helena, la teva versió, sempre tan personal i autèntica. L'últim vers, sempre és el més necessari de saber viure, sigui la quina sigui l'opció que prenem.

      Ja és al post.

      Elimina
  5. Tots els poemes han anat "in crescendo".

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els poemes surten com surten, "in crescendo" em sembla una bona manera de veure-ho.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

El meu blog dels pobles

Entrades populars